Poskytování služeb v účetní kanceláři
Průběh zpracování
Vyzvednutí dokladů u klienta a zpracování v našem ekonomickém systému (Pohoda, Kosys, Účto). Výstupy a výsledky dostává klient v dohodnutých termínech osobně nebo elektronicky.
Výhody
Minimální časová náročnost pro vás. Klient nemusí vlastnit žádný ekonomický systém, pro vystavování faktur vydaných, správu klientů lze např. využít program iDoklad. Není potřeba mít výpočetní techniku, kancelář atp.
Nevýhody
Je třeba řešit oběh dokladů. Klient nemá k dispozici svá účetní data a po nějakou dobu nemá k dispozici prvotní doklady. Výsledky je možné klientovi dodat až po zpracování účetních dokladů. Klient nemůže operativně využít data pořízená v účetním systému
Odměna za služby
Příznivá cena zohledňující jednorázové zpracování za sjednanou periodu a minimální obsah komunikace a předávání výstupů.
Cílová skupina klientů
Pro podnikatele, kteří požadují v podstatě pouze plnění svých povinností vůči státu a úřadům, bez potřeby mít reálná účetní data pro operativní rozhodování při řízení podniku. Pro menší živnostníky a malé společnosti, kterým stačí ekonomické výstupy 1x měsíčně, popř. kvartálně v závislosti na termínech předávaných dokladů.