Poskytování služeb u klienta v jeho účetním systému
Průběh zpracování
Účetní dochází v pravidelných dohodnutých termínech ke klientovi, zaúčtuje doklady v jeho účetním systému (používáme zejména programy Pohoda, Kosys, Microsoft Dynamics – NAV) a po zpracování doklady založí. Dle dohody připraví tiskové výstupy a na místě vyřeší případné dotazy, resp. Vaše potřeby.
Výhody
Neřeší se svoz dokladů, doklady zůstávají u klienta. Ve vašem účetním systému máte data kdykoli k dispozici.
Nevýhody
Je potřeba mít pro účetní k dispozici pracovní prostor, výpočetní techniku. Zpracování i případné konzultace nad účetním programem probíhají při návštěvě klienta, tedy pouze ve sjednaných termínech. Pokud máme stejný účetní program lze případné konzultace nad účetními daty řešit operativně.
Odměna za služby
Cenu ovlivňuje čas a prostředky potřebné pro dopravu našeho pracovníka. Cena se odvíjí nejen na množství dokladů, ale i na kvalitě Vašeho účetního systému, na četnosti návštěv účetní ve Vaší společnosti.
Cílová skupina klientů
Pro větší společnosti, které chtějí mít výsledky a prvotní doklady okamžitě k dispozici. Pro společnosti, které mají nastaveny vnitřní procesy závislé na již existujícím ekonomickém systému, například skladové hospodářství.