Poskytování služeb v účetní kanceláři s pravidelnou automatickou synchronizací dat mezi účetní a klientem.
Průběh zpracování
Vyzvednutí dokladů u klienta a zpracování v našem ekonomickém systému (Pohoda). Klient má prostřednictvím přístupů na server kdykoliv přístup k aktuálním datům. Klient si může vystavovat faktury, pracovat s bankou, vystavovat příkazy k úhradě atp.
Výhody
Minimální časová náročnost pro Vás. Není třeba v mnoha případech řešit svoz dokladů, klient si může zásadní množství zadat do systému sám, zejména faktury vydané. Máte v podstatě v reálném čase přístup ke všem námi zadaným údajům. Zajišťujeme veškerý servis – aktualizace systému, zajištění jeho provozuschopnosti, zálohování dat.
Nevýhody
Vlastnictví licence účetního systému POHODA. Zaškolení a instalaci zajišťujeme.
Odměna za služby
Cenu za zpracování účetnictví tímto způsobem není nikterak ovlivněna. Klient musí pouze jednorázově uhradit licenci příslušné verze účetního systému Kč 8.390,- a následně ročně poplatek za update ve výši Kč 1.680,-
Cílová skupina klientů
Společnosti, které chtějí mít výsledky námi poskytovaných služeb okamžitě k dispozici, které potřebují využívat ekonomický systém i pro vlastní provoz. Pro společnosti, které mají více poboček a potřebují centralizovat společná data.